» مقدمه و آشنایی با کرک
» نمایش مشخصات فایلها
» معرفی چند سایت
» کار با CD و DVD و دیسکهای قفلدار
» کار با نرمافزار Alcohol 120
» کار با نرمافزار Blind Write
» کار با نرم افزار Clone CD
» دستیابی به فایلهای مخفی CDها
» آموزش کپی کردن دیسکهای قفلدار
» آشنایی با اسمبلی در Crack
» آموزش کار با Debugger ها
» آموزش برنامههای ضد Crack
» آموزش Packer ها
» آموزش Protector ها
» تغییر ظاهر برنامهها و فارسی کردن برنامهها
» آموزش کار با برنامه Resourc Hacker
» بررسی عملکرد فایلها در سیستم
» بررسی عملکرد رجیستری در ویندوز
» و تمرینات عملی
101 مکالمه کلیدی و کاربردی در زبان انگلیسی به روش لایتنر
هدف اصلی در این کتاب ، همانطور که از اسمش مشخص است آموزش مکالمات کلیدی و کاربردی درزبان انگلیسی به روش لایتنر با استفاده از هرچهار رکن اصلی یادگیری یعنی خواندن، نوشتن، شنیدن و گفتن می باشد.
کلیه مکالمات این کتاب طوری تالیف شده که برای بیشتر زبان آموزان در بیشتر موقعیت ها ضروری می باشند. اغلب مکالمات این کتاب به روز و مطابق با شرایط زمانی که درآن قرار داریم تنظیم شده اند.
موضوعاتی مانند فکس کردن، استفاده از اینترنت، ایمیل و چت کردن، استفاده از کارت اعتباری، موقعیت های فرودگاه ، بیمارستان، بانک، رستوران، دانشگاه ، مصاحبه، داروخانه، هتل، داروخانه وغیره که همگی موقعیت هایی هستند که دائما با آنها سروکار داریم
عنوان اصلی : 2D Character Animating
حتما شما نیز انیمیشن هایی را که تحت عنوان " قصه ما مثل شد " از صدا و سیما پخش می گردند مشاهده کرده اید و شاید از خود پرسیده باشید این گونه انیمیشن ها را چگونه می سازند ؟ خوب پاسخ شما در این مجموعه آموزش است .
همان طور که می دانید شخصیت های آن انیمیشن دو بعدی هستند ، این گونه انیمیشن ها را با ترکیب توانمندی های نرم افزار های فتوشاپ ، فلش ، افتر افکت و برخی دیگر از نرم افزارهای گرافیک دو بعدی تولید می کنند .
این مجموعه آموزش تولید انیمیشن با شخصیت های دو بعدی را به شما می آموزد . در چند بخش ابتدایی این مجموعه آموزش با وارد کردن نقاشی ها به محیط های نرم افزاری آشنا می شوید و سپس با متحرک سازی اصولی این شخصیت ها آشنا می شوید و در فصل آخر مجموعه تولید انیمیشن نهایی در نرم افزار های Flash و After Effects را فراخواهید گرفت .
این مجموعه آموزش محصول موسسه آموزشی Lynda است ، که به مدت زمان 5 ساعت و 50 دقیقه در قالب 1 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی ارائه می گردد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :
مقدمات
آشنایی با کورس و مدرس
آموزش چگونگی استفاده از فایل های تمرینی
آموزش ساخت گرافیک ها برای متحرک سازی
آموزش طراحی کاراکترها
آموزش Join یا متصل کردن قسمت های مختلف کاراکتر با یکدیگر
آموزش اصلاح خطوط طرح کاراکتر
آموزش افزودن تزئینات همچون جواهرات و ساعت به کاراکترها توسط نرم افزار Illustrator
آموزش ساخت قسمت های متحرک کاراکتر های دو بعدی برای متحرک سازی آن ها در نرم افزار After Effects ( به عنوان مثال ساخت چندین دهان برای شخصیت که هر کدام آن ها نشان دهنده ادای کلمه ای و یا حالت روحی ای باشند و سپس متحرک سازی شخصیت بوسیله آن )
آموزش کارکردن بر روی حرکات کاراکترها
آموزش کارکردن بر روی حرکات کاراکترها قسمت دوم
آموزش ایجاد مفاصل شخصیت دو بعدی در نرم افزار After Effects
آموزش پرداخت جزئیات صورت شخصیت در نرم افزار Illustrator
آموزش انیمیشن سازی حرکات صورت شخصیت دو بعدی در نرم افزار فلش
آموزش ساخت اسکلت برای کاراکترها و کنترل بهتر حرکات شخصیت در انیمیشن به وسیله آن
آموزش مفاهیم بنیادی متحرک سازی انیمیشن شخصیت های دو بعدی
آموزش برخی از قوانین ساده ، اما مهم متحرک سازی بخش اول
آموزش برخی از قوانین ساده ، اما مهم متحرک سازی بخش دوم
آموزش برخی از قوانین ساده ، اما مهم متحرک سازی بخش سوم
آموزش مفاهیم چگونگی به وجود آوردن افکت های نمایشی ای مانند حرکت کند رو به بیرون و رو به درون
آموزش مفاهیم چگونگی ایجاد حرکات قوسی در انیمیشن
آموزش مفاهیم چگونگی نمایش تاثیر اجسام بر روی یکدیگر در متحرک سازی
آموزش مفاهیم کشیدن اعضای بدن ( و یا کشیدن اجسام ) در انیمیشن
آموزش بعضی از حرکات بدن
آموزش متحرک سازی حرکات بدن
آموزش نحوه طراحی و ایجاد حرکات پای شخصیت های دو بعدی
آموزش نمایش اثر وزن اجسام بر روی حرکت و سرعت جسم و همچنین اثر وزن بر روی شخصیت دو بعدی
آموزش نمایش اثر ضربه وارد آمده از جانب شخصیت بر روی اجسام
آموزش نحوه نمایش حرکت کاراکتر در هنگام بلند شدن از وضعیت نشسته
آموزش متحرک سازی کاراکتر ها ( تولید انیمیشن های ساده با کاراکترها )
آموزش طراحی حرکات پا و بدن کاراکترها
آموزش طراحی حرکات بدن کاراکترها در وضعیت های مختلف
آموزش متحرک سازی چشم ها و ایجاد انیمیشن پلک زدن شخصیت های انیمیشن
آموزش حرکت دادن شخصیت کارتونی به دنبال اشیا
آموزش متحرک سازی سر و گردن شخصیت کارتونی
آموزش طراحی شکل کلی بدن شخصیت کارتونی در انیمیشن
آموزش ساخت انیمیشن نوشیدن و خوردن توسط شخصیت کارتونی
آموزش طراحی روند کامل تغییر بدن شخصیت کارتونی از وضعیتی به وضعیت دیگر بخش اول
آموزش طراحی روند کامل تغییر بدن شخصیت کارتونی از وضعیتی به وضعیت دیگر بخش دوم
آموزش طراحی روند کامل تغییر بدن شخصیت کارتونی از وضعیتی به وضعیت دیگر بخش سوم
آموزش انیمیشن سازی راه رفتن کاراکترها
آشنایی با شکل استاندارد راه رفتن شخصیت های انیمیشن
آموزش استفاده از پیش زمینه ( Background ) برای واقعی جلوه دادن حرکت کاراکتر ها
آموزش چگونگی متحرک سازی شخصیت های کارتونی از طریق حرکات اسکلت بدن آن ها
آموزش طراحی دقیق تماس پای شخصیت کارتونی با سطحی که بر روی آن راه می روند
آموزش چگونگی طراحی و متحرک سازی حرکات و وضعیت مچ پای کاراکتر های کارتونی در هنگام راه رفتن
آموزش طراحی و متحرک سازی وضعیت و حرکات پای شخصیت کارتونی در هنگام راه رفتن
آموزش طراحی و متحرک سازی حرکات دست و بازوی کاراکترهای دو بعدی در هنگام راه رفتن
آموزش طراحی و متحرک سازی حرکات سر شخصیت کارتونی در هنگام راه رفتن
آموزش پراخت نهایی جزئیات راه رفتن شخصیت های کارتونی
آموزش طراحی و متحرک سازی حرک دویدن شخصیت های کارتون
آشنایی با شکل استاندارد دویدن برای شخصییت های کارتونی
آموزش طراحی و متحرک سازی بدن شخصیت در هنگام آغاز دویدن
آموزش طراحی و متحرک سازی حرکات بعدی شخصیت در هنگام دویدن
آموزش تکمیل بیشتر وضعیت دویدن شخصیت
آموزش طراحی حرکات مچ پای کاراکتر در هنگام دویدن
آموزش طراحی و متحرک سازی حرکات و وضعیت دست ، بازو و بالاتنه شخصیت در هنگام دویدن
آموزش طراحی و متحرک سازی حرکات صورت شخصیت در وضعیت های مختلفی همچون صحبت کردن و غیره
آموزش مبانی حرکات لب و دهان در هنگام ادای حروف
آموزش طراحی و متحرک سازی حرکات لب و دهان در هنگام ادای کلمات از طریق کنار هم قرار دادن انیمیشن گفتن هر حرف
آموزش ساخت و کار با Track Read ( یک خط افقی درجه بندی شده که سخت گفتن بر روی آن طراحی می گردد )
آموزش طراحی و متحرک سازی حرکات چهره ، لب و دهان و بدن شخصیت کارتونی حیوانات در هنگام سخن گفتن بخش اول
آموزش طراحی و متحرک سازی حرکات چهره ، لب و دهان و بدن شخصیت کارتونی حیوانات در هنگام سخن گفتن بخش دوم
آموزش طراحی و متحرک سازی حرکات چشم شخصیت های کارتونی در حین صحبت
آموزش متحرک سازی نهایی شخصت های کارتونی در نرم افزارهای Flash و After Effects
آشنایی کلی با روند و ابزارهای در دسترس برای انیمیشن سازی شخصیت های کارتونی در نرم افزار های فلش و افتر افکت
آموزش وارد کردن شخصیت های کارتونی در نرم افزار After Effects و انجام تنظیمات لازم
آموزش طراحی و متحرک سازی حرکات مچ پا و پایین تنه شخصیت های کارتونی در نرم افزار After Effects
آموزش طراحی و متحرک سازی حرکات پای شخصیت های کارتونی در نرم افزار ادوبی افتر افکت
آموزش کامل طراحی حرکات کوچک قسمت های مختلف بدن شخصیت ها برای واقعی تر جلوه دادن انیمیشن
آموزش طراحی و انیمیشن سازی حرکات لب و دهان شخصیت ها د نرم افزار افتر افکت
آموزش وارد کردن و تنظیم کاراکتر در نرم افزار فلش
آموزش کارکردن بر روی حرکات مچ دست و پای شخصیت در نرم افزار Flash
آموزش طراحی و متحرک سازی حرکات بدن شخصیت در Adobe Flash
آموزش متحرک سازی پای شخصیت در نرم افزار فلش
آموزش طراحی و متحرک سازی حرکات دست شخصیت کارتونی در نرم افزار Flash
آموزش متحرک سازی دهان شخصت در ادوبی فلش
و چندین و چند درس کاربردی و مفید دیگر که مجموعه آن ها می تواند سبب خلق یک انیمیشن بسیار زیبا در نرم افزار Flash گردد .
مشخصات این مجموعه :
زبان آموزش ها انگلیسی روان و ساده
دارای آموزش های مالتی مدیا و دسته بندی شده
به مدت زمان 5 ساعت و 50 دقیقه !
ارائه شده بر روی 1 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی
یکی از دلایلی که جوانان این مرز و بوم، روی به تی شرت های وارداتی می آورند، این است که اولا طرح ایرانی خوبی در بازار پیدا نمی کنند و ثانیا این که به کیفیت این مدل البسه اطمینان کافی ندارند. سعی کرده ایم طرح هایی آماده کنیم که هم در عرصه کیفیت و هم در نوآوری حرفی برای گفتن داشته باشد.
همراه با چاپ طرح اختصاصی شما ... (حتی 1 عدد تی شرت)
مجموعه 11 جلدی تاریخ تمدن اثر ویل دورانت به صورت نرم افزارو در قالب یک عدد سی دی می باشد.
این نرم افزار بر اساس کلیه صفحات کتاب ها و با امکانات جستجو ، چاپ ، یادداشت ، گالری تصاویر ،موسیقی و تغییر جلد و تغییر صفحات ، تغییر فونت و.....و نیز تعریف واژه ها در پانوشت ها می باشد.
جلد اول : مشرق زمید گهواره تمدن ، 990صفحه
جلد دوم : یونان باستان ، 741 صفحه
جلد سوم : قیصر و مسیح ، 782 صفحه
جلد چهارم : عصر ایمان ، 1454 صفحه
جلد پنجم : رنسانس ، 761 صفحه
جلد ششم : اصلاح دینی ، 1116 صفحه
جلد هفتم : آغاز عصر خرد ، 756 صفحه
جلد هشتم : عصر لویی چهاردهم ، 810 صفحه
جلد نهم : عصر ولتر ، 871 صفحه
جلد دهم : روسو و انقلاب ، 1307 صفحه
جلد یازدهم : عصر ناپلئون ، با 1059 صفحه
نسخه های چاپی این کتاب بیش از 70 هزار تومان عرضه شده است و اینک با قیمتی استثنایی شما می توانید این مجموعه را با امکاناتی(جستجو و ...) که هیچگاه نسخ چاپی به شما نمی دهند تهیه بفرمایید
امکان سنجی و طرح توجیهی تولید چراغ روشنایی پارک ها
طرح توجیهی عبارتست از گزارشی یا نوشته ای که توجیه پذیری یک طرح را از جنبه های مختلف بازار، فنی، مالی و اقتصادی مورد بررسی و مطالعه قرار می دهد. مقصود از طرح هر پروژه صنعتی کشاورزی تولیدی و یا خدماتی می باشد که پس از اجرا و در نهایت منجر به ارائه یک محصول و یا خدمت به مصرف کنندگان میانی و یا نهایی می گردد. یک طرح ممکن است شامل احداث یک کارگاه یا کارخانه تولیدی یا واحد کشاورزی و یا افزایش یک خط تولید به خطوط تولید یک کارخانه موجود و یا تأسیس یک شرکت خدماتی رفاهی باشد. براین اساس می توان جهت تحلیل و بررسی هر تصمیم سرمایه گذاری یک گزارش توجیهی آماده نمود.
به طور معمول یک طرح توجیهی از بخش های مختلف زیر تشکیل یافته است.
بخش اول- مطالعات بازار: جنبه های مختلف بازار محصولات و یا خدمات پیش بینی شده برای طرح از جمله عرضه، تقاضا، مصرف، بازار هدف و سایر موارد را مورد مطالعه و بررسی قرار می دهد.
بخش دوم- توجیه پذیری فنی: دراین بخش ابعاد مختلف فنی طرح از جمله دانش فنی مورد استفاده، ظرفیت، محل اجرا، ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز و ساختار اجرائی آن را مورد مطالعه قرار می دهد.
بخش سوم- تجزیه و تحلیل مالی: که در آن شاخص های مختلف مالی و سودآوری طرح با استفاده از اطلاعات بخش های قبلی گزارش و براساس اصول و استانداردهای اقتصاد مهندسی به دست آمده و مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد و براساس آن شاخص ها در خصوص اجرا و یا عدم اجرای طرح تصمیم گیری می شود.
نخستین مرحله از فرایند بررسی توجیه پذیری هر طرحی مربوط به مطالعات بازار آن می باشد. هر طرحی با توجه به ماهیت آن دارای محصولات یا خدمات گوناگونی می باشد که هدف از اجرای آن طرح، ارائه محصول به بازار مصرف است. براین اساس پس از شناسایی بازارهای مصرف محصول و تعیین بازار هدف مورد نظر بایستی به بررسی همه جانبه این بازار اهتمام ورزید. مهم ترین مواردی که در مطالعات بازار طرح ارائه می گردد شامل تعیین آمار مربوط به میزان تولید، واردات، صادرات و مصرف محصول مورد نظر در طی سالهای مختلف در کشور و همچنین پیش بینی این موارد در طی سالهای آتی می باشد.
امکان سنجی و طرح توجیهی تولید چراغ روشنایی پارک ها
ورژن جدید – به زبان فارسی
مورد تایید بانک های ایران
مناسب برای
اخذ وام بانکی از بانک ها و موسسات مالی اعتباری
گرفتن وام قرض الحسنه خود اشتغالی از صندوق مهر امام رضا
ارائه طرح به منظور استفاده از تسهیلات بنگاه های زود بازده
گرفتن مجوز های لازم از سازمان های دولتی و وزارت تعاون و کار
ایجاد کسب و کار مناسب با درآمد بالا و کارآفرینی
معرفی محصول........................................................................ 2 :: برچسبها:
خرید ,
طرح ,
توجیهی ,
تولید ,
چراغ ,
روشنایی ,
پارک ,
ها ,
:: بازدید از این مطلب : 323
این واقعا امکان پذیر است که شما یک زبان جدید را بیاموزید، به شرط آنکه حوصله و استعداد آن را داشته باشید. Rosetta stone در این زمینه به شما کمک خواهد کرد.
Rosetta stone به عنوان نرمافزار شماره 1 آموزشی در دنیا، توسط مردم 150 کشور دنیا با موفقیت استفاده شده است. این نرمافزار توسط کمپانیهای معتبر و شرکتهای نامی مانند IBM و Telekom و هزاران مدرسه و دانشگاه در سراسر دنیا مورد استفاده قرار میگیرد. با Rosetta Stone یادگیری زبان حتی از آنچه که شما تصور میکنید هم ساده تر است.
Rosetta Stone برنده جایزه Dynamic Immersion™ method در زمینه آموزش و ارتقا سطح دانش زبان است.امکانات این برنامه بصورت زیر است:
- آموزش کلمه به کلمه و سطح بندی شده
- تمرین پس از آموزش: پس از هر درس آموزشی، تمرینی برای شما در نظر گرفته شده است که شامل خواندن، نوشتن و گوش کردن است. مزیت انحصار بفرد این نرمافزار تمرین دادن لهجه شما است. با سیستم آنالیز صدا، شما میتوانید کلمه هایی را که آموزش دیده اید بخوانید و از درصد صحیح قرائتتان آگاه ضوید.
- محیط کاربرپسند: محیط این نرمافزار بسیار زیبا و جذاب بوده و شما به راحتی میتوانید از آن استفاده کنید. منوهای پیچیده و تو در تو در این برنامه وجود ندارد.
- زبان استفاده: در زبانهای خاص مانند ژاپنی و چینی که شما نمیتوانید حروف را بخوانید، این امکان وجود دارد که شما نوشته ها را بصورت لاتین مشاهده نموده و سپس آنها را با متن اصلی تطبیق دهید.